Találd meg az utad a vendégekhez

Turizmus Lounge

Turizmus Lounge

Így csekkold a szálláshelyed a nyitásra!

Biztos, hogy felkészültél?

2021. április 08. - Turizmus Lounge

Talán lassan elérkezik a MI időnk is és újra megnyithatjuk szálláshelyeinket. Ez az 1 év óriási anyagi kiseséssel járt mindenki számára, amelyhez több teltház közeli év is szűkös lesz, hogy helyrehozzuk.

Soha nem tapasztalt kereslet van a belföldi utazásra. A legtöbb, amit tehetünk felkészülünk 1000%-ra. 

csekklista_turizmus_lounge_vendeghaz.jpg

  1. Szálláshely kívül-belül

"Rendes udvar, tiszta ház"

  • Már túl vagy a tavaszi nagytakarításon, már minden bútor újra a helyén, egy utolsó pillantás vendégszemmel, elfogulatlanul. A jelenlegi helyzetben egy hajszál vagy egy apró plecsni a terítőn, megpecsételheti a te nyaradat is...
  • A karbantartási munkákkal is végeztél, villanykörték, csaptelepek, zuhanyfejek és még sorolhatnám, ellenőrizd le utoljára. Televíziók bekapcsolása, tv csatornák, internetjel ellenőrzése.
  • Ülj le az egyik szobában vagy apartmanban és nézz körül, hogy tükrözi-e bármiben, hogy milyen járványügyi kezelésssel kapcsolatos intézkedéseket hoztál pl. egy bekészített tájékoztató „A járványhelyzet miatt bevezetésre kerül speciális szabályzat”, kézfertőtlenítő bekészítése, napi takarítási kártya kikészítése.
  • Külcsíny: a ház körüli teendők sosem fogynak el, csak szezonálisan változnak. Nézd meg kívülről a házat, rendezett udvar, parkoló stb. Ellenőrizd utcafrontról, jól látható-e a kiírás, a házszám. Ellenőrizd a helységtáblától, hogy könnyen megtalálható-e szálláshelyed, ellenkező esetben még van pár heted, hogy orvosold.

 

  1. Honlap, közösségi média, szállásközvetítők, hírlevél

Legyen rend az online megjelenésedben. Ahogy a házadat, úgy az online felületen elérhető adataidat is mindig rendben kell tartani, aktualizáld őket.

  • Honlap: Elérhetőségek, csomagok, árak és fotók ellenőrzése. Ha a fotóid elavultak, most még van időd frissíteni őket. Teszt email, teszt ajánlatkérés küldése magunknak. Ellenőrzés mobilon, hogy jól látható, gyorsan betöltődik az oldal és alkalmazkodik a mobilon való megjelenéshez.
  • Közösségi oldalak: A Facebook ellenőrzése, profil, leírás, képek rendezése, heti 2-3 poszt felrakása. Nagyon fontos, bár egyre kevesebb helyen tapasztalom, hogy a szálláshelyet ne személyként, hanem üzleti oldaként regisztráld, a FB ezért büntet és törli az oldaladat is, kár lenne a sok vendégedért. Készítsd el előre a „megnyitottunk!” posztodat, légy kreatív és egyedi. Használd az instagramot, tölts fel fotókat, pillanatképeket, perces videókat és sztorizz!
  • Szállásközvetítők: az egyik legnagyobb dilemma az utóbbi években a szállásszolgáltatóknál. Egyre növekvő jutalék és szűkülő lehetőségek miatt többen elengedték a szállásközvetítők adta biztonsági zónát. Azonban, ha nem vagyunk olyan merészek akkor is van megoldás, apró praktikákkal csökkenthetjük ezt a költségnemet, pl. ha félpanzióval kínálod a szállást honlapodon, akkor a portálra tedd fel csak reggelivel, de a leírásban jelezd, hogy főétkezésre is van lehetőség.
  • Hírlevél: Ugye van címlistád?? Remélem sokan bólogattok és az ünnepi üdvözlésen kívül, havonta legalább egy emailt kifut a vendégeiteknek. Szerkeszd meg előre itt is a "megnyitottunk!" üzenetedet és a neves időpontban 1 gombnyomással a vendégeit tudtára adhatod, hogy tárt kapukkal várod őket.

 

  1. Szolgáltatások, szolgáltatók, partnerek

Ahogy már többször említettem, a fogyasztói magatartás az utóbbi években nagyon sokat változott. Az utazni vágyók már nem „csak” egy szálláshelyet keresnek, hanem élményekre vágynak. Megvizsgáltad már a szálláshelyedet ilyen szemszögből?

Mit tudsz vagy tudnál nyújtani:

csekklista_turizmus_lounge_reggeli.jpg

  • szálláshelyen belül közvetlenül pl. falusi reggeli a teraszon kertből szedett zöldségekkel
  • helységen belül pl. másik szálláshelyek (ha te már megteltél, tudj ajánlani), termálfürdő, múzeum, túra, TDM
  • környékeden (max 50 km-es körzeten belül) balatoni hajózás, vár nézés, kalandpark

 

Azon szolgáltatói partnerekkel, akikkel már együttműködsz, frissítsd fel a kapcsolatot, érdeklődj meglévő és új szolgáltatásaik iránt. Készíts programokat leendő vendégeidnek.

Vegyél fel új élmény lehetőségeket a kínálatodba. Menj el próbáld ki, tapasztald meg, hogy jó szívvel tudd ajánlani őket.

Légy össszehasonlíthatatlan! Ha egy vagy kettő szolgáltatást, élményelemet beleteszel ajánlataidba, már többet adsz mint aki pusztán szállást kínál.

 

  1. Elérhetőség

Az emaileket és üzeneteket egy órán belül próbáld megválaszolni. A Facebookon is. Ha éppen elfoglalt vagy akkor kérd a türelmüket, de válaszolj. Minél több felületen adj lehetőséget a kapcsolatfelvételre.

Légy MINDIG elérhető. 

  1. Beszállítók

Porold le a beszállítói listádat, hívd fel őket, hogy megy a soruk, hogy vannak? Üzemelnek? Jól fog esni nekik és neked is. Nem mellesleg elég kellemetlen lenne nyitásnál szembesülni, hogy új tisztítószeres vagy mosoda után kell nézni.

Légy kitartó, vidám és pozitív.

Ezt a pár hetet már fél lábon is kibírjuk. Addig is türelmes készülődést kívánok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://turizmuslounge.blog.hu/api/trackback/id/tr2416494698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása