Találd meg az utad a vendégekhez

Turizmus Lounge

Turizmus Lounge

3 poszt ötlet, amelyet csak ritkán használsz, pedig többet kellene!

2022. január 31. - Turizmus Lounge

cimsor_hozzaadasa_blogszalagkep_1.png

 

Ha február akkor mindekinek a Valentin nap és a farsangi időszak jut eszébe.

Pedig turisztikai szolgáltatóként  most van idő gondolkozni, sztorizni és igazán minőségi tartalmat készíteni. Számos posztolási lehetőség áll rendelkezésre, amelyek figyelemfelkeltőek és aktivizálják a közösségedet.

cimsor_hozzaadasa_blogszalagkep.png

 

 

 

 

 

 

 

1.Tanító jellegű posztok – Légy kreatív

Mint turisztikai szolgáltató sokkal nagyobb gyakorlatod van a vendégvárásban fogadásban, mint a laikusoknak. Te vagy a mester és számos olyan tippet tudsz adni, amelyeket az évek során megtapasztaltál. Oszd meg érdeklődőiddel.

  • A tökéletes vendégvárás 3 titka: itt leírhatod pár szóban tapasztalataidat és a gyakorlatot, hogy mit fog tapasztalni a vendég amikor hozzád betér.
  • A legtutibb vendégváró falat: oszd meg egy receptedet és kérdezz rá, hogy nektek mi a sikerreceptetek?
  • A környék látnivalóinak más szemszögből való bemutatása: múzeum, termálfürdő, tanösvény akár egy „Tudtad-e hány pipája volt Deák Ferencnek?”  vagy "Ki tudja hány lépéssel tehető meg a tanösvényünk?" posztban

A téma kifogyhatatlan és megunhatatlan egyaránt és játékos. Játszani pedig mimndenki szeret.

izletes_rizike.png

 

 

 

 

 

Fotó: flavor.hu

 

2. Világhírek, helyi hírek, bulvársajtó - Légy mindig naprakész

 A hírolvasás sosem volt egyszerűbb, hiszen úton-útfélen beleütközünk az aktuális hírekbe. Pár tipp azok közül is, amelyekkel ebben a hónapban találkoztam.

  • Olvastad, hogy Ronaldo nem vesz a 11 éves fiának telefont? Mit szóltok hozzá? (családbarát, beszélgetés indító) Itt belinkelheted a cikket is.
  • Sárga Fiat Seicento esete Debrecenben (fiatal célközönség, humoros) �
  • Ízletes rizike lett az év gombája (2022) (senioroknak, ínyenceknek, érdekes, beszélgetésindító) „Neked mi a kedvenc gombád?”
  • Szálláshelyeddel kapcsolatos friss hírek: megújult, új szolgáltatás, SZÉP kártya bevezetés. „Mi minden zsebből elfogadjuk �”
  • Műhelytitkok: „Sokan kérdeztétek, hogy mitől marad napokig illatos és friss az ágynemünk? Most eláruljuk!” „Felfedjük a titkot, hogy ki a tisztaság felelősünk!”
  • Környéked hírei, közeledő programok (farsangi, Valentin napi, báli események).

velemeny.png

 

 

 

 

 

 

 

3. Vendégvélemények – Légy büszke!

A jó bornak is kell cégér!

Tárd a nagyközönség elé bátran a visszajelzéseket. Megdolgoztál értük és ez a munkád gyümölcse.

  • Oszd meg a vendégvéleményeket. A vendégkönyvből kifotózva is jobb mintha nem osztanád meg. Ha van időd, szerkeszd meg egy szép képen, idézet keretében
  • Buzdítsd a vendégeidet, hogy ha elfelejtett véleményezni akkor itt a lehetőség.
  • Ha bekerültél a sajtóba, elértél eredményeket (booking, szallas.hu, szallasvadasz) ne titkold!

 

Ugye nem is olyan nehéz?

A legfontosabb, hogy a kommunikációd Téged, a szálláshelyedet tükrözze.

Minden posztban. 

Ehhez pedig elengedhetetlen a tervszerű posztolás legalább egy hétre, optimálisabb esetben egy hónapra előre elkészített tartalomnaptár keretében, amely nem egy szemfényvesztő feladat, nagyban segíti a munkádat és kívülről mutatja a tartalmad összhatását! 

Jó munkát hozzá!

Ha úgy érzed hasznosat olvastál, kövess be hogy értesülj az új bejegyzésekről elsőkézből!

A bejegyzés trackback címe:

https://turizmuslounge.blog.hu/api/trackback/id/tr5417006430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása