Ha február akkor mindekinek a Valentin nap és a farsangi időszak jut eszébe.
Pedig turisztikai szolgáltatóként most van idő gondolkozni, sztorizni és igazán minőségi tartalmat készíteni. Számos posztolási lehetőség áll rendelkezésre, amelyek figyelemfelkeltőek és aktivizálják a közösségedet.
1.Tanító jellegű posztok – Légy kreatív
Mint turisztikai szolgáltató sokkal nagyobb gyakorlatod van a vendégvárásban fogadásban, mint a laikusoknak. Te vagy a mester és számos olyan tippet tudsz adni, amelyeket az évek során megtapasztaltál. Oszd meg érdeklődőiddel.
- A tökéletes vendégvárás 3 titka: itt leírhatod pár szóban tapasztalataidat és a gyakorlatot, hogy mit fog tapasztalni a vendég amikor hozzád betér.
- A legtutibb vendégváró falat: oszd meg egy receptedet és kérdezz rá, hogy nektek mi a sikerreceptetek?
- A környék látnivalóinak más szemszögből való bemutatása: múzeum, termálfürdő, tanösvény akár egy „Tudtad-e hány pipája volt Deák Ferencnek?” vagy "Ki tudja hány lépéssel tehető meg a tanösvényünk?" posztban
A téma kifogyhatatlan és megunhatatlan egyaránt és játékos. Játszani pedig mimndenki szeret.
Fotó: flavor.hu
2. Világhírek, helyi hírek, bulvársajtó - Légy mindig naprakész
A hírolvasás sosem volt egyszerűbb, hiszen úton-útfélen beleütközünk az aktuális hírekbe. Pár tipp azok közül is, amelyekkel ebben a hónapban találkoztam.
- Olvastad, hogy Ronaldo nem vesz a 11 éves fiának telefont? Mit szóltok hozzá? (családbarát, beszélgetés indító) Itt belinkelheted a cikket is.
- Sárga Fiat Seicento esete Debrecenben (fiatal célközönség, humoros) �
- Ízletes rizike lett az év gombája (2022) (senioroknak, ínyenceknek, érdekes, beszélgetésindító) „Neked mi a kedvenc gombád?”
- Szálláshelyeddel kapcsolatos friss hírek: megújult, új szolgáltatás, SZÉP kártya bevezetés. „Mi minden zsebből elfogadjuk �”
- Műhelytitkok: „Sokan kérdeztétek, hogy mitől marad napokig illatos és friss az ágynemünk? Most eláruljuk!” „Felfedjük a titkot, hogy ki a tisztaság felelősünk!”
- Környéked hírei, közeledő programok (farsangi, Valentin napi, báli események).
3. Vendégvélemények – Légy büszke!
A jó bornak is kell cégér!
Tárd a nagyközönség elé bátran a visszajelzéseket. Megdolgoztál értük és ez a munkád gyümölcse.
- Oszd meg a vendégvéleményeket. A vendégkönyvből kifotózva is jobb mintha nem osztanád meg. Ha van időd, szerkeszd meg egy szép képen, idézet keretében
- Buzdítsd a vendégeidet, hogy ha elfelejtett véleményezni akkor itt a lehetőség.
- Ha bekerültél a sajtóba, elértél eredményeket (booking, szallas.hu, szallasvadasz) ne titkold!
Ugye nem is olyan nehéz?
A legfontosabb, hogy a kommunikációd Téged, a szálláshelyedet tükrözze.
Minden posztban.
Ehhez pedig elengedhetetlen a tervszerű posztolás legalább egy hétre, optimálisabb esetben egy hónapra előre elkészített tartalomnaptár keretében, amely nem egy szemfényvesztő feladat, nagyban segíti a munkádat és kívülről mutatja a tartalmad összhatását!
Jó munkát hozzá!
Ha úgy érzed hasznosat olvastál, kövess be hogy értesülj az új bejegyzésekről elsőkézből!